Website gelanceerd

13-06-2012 14:18

Mijn nieuwe website is vandaag van start gegaan.

Ik heb zoveel goede reacties gekregen via mijn hyves en vanuit mensen die dingetejs kopen uit mijn kraampje, dat ik heb besloten het nog wat proffesioneler aan te pakken. En ben dus begonnen met een eigen website om een nog groter publiek te krijgen, zodat ik door kan blijven gaan met mijn creatieve brein en ook mensen blij te kunnen maken met een leuk kadootje.

Zoals jullie zien ben ik niet duur en daar gaat het mij nu net om. Ik vind het leuk om een beetje waardereing terug te krijgen en dat is mij meer waard dat geld. Natuurlijk wil ik er gewoon graag mijn onkosten eruit hebben qua materialen.

Kom regelmatig even langs in mijn digitale shop, want er komt regelmatig weer iets bij

Ik zou het fijn vinden als jullie een reactie zouden willen achterlaten in mijn gastenboek.

 

—————

Terug


Contact

Arientje-freubelientje

havenweg 34
9982 ED
Uithuizermeeden